Sidor

fredag 2 september 2011

Tuff start

Äntligen helg! Skööönt!
Det har varit en väldigt stressig vecka med hur mycket som helst att göra i skolan. Jag har pluggat från morgon till kväll och nästan glömt bort att äta vissa dagar :P Vi fick verkligen en tuff start på utbildningen men samtidigt är det jätteroligt och intressant :) Nästa vecka ska klassen träffas för första gången vilket ska bli jättekul!

Träning har jag inte alls hunnit med den här veckan tråkigt nog, men det kändes som att skolarbetet var det som fick prioriteras. Förhoppningsvis har jag lite mer tid över på kvällarna nästa vecka.

Nu har Tobbe åkt iväg och repat och jag tänkte passa på att ta en powernap så jag orkar vara vaken en stund ikväll! :)


2 kommentarer:

Frida sa...

Vad roligt att ni har kört igång ordentligt på en gång. :) Vad blir det i helgen då? Kram

Frida sa...

Sv: Ja gör det! Säg till om du vill ha filmsällskap, jag ser den gärna igen!! :D