Sidor

torsdag 15 september 2011

Intensiva dagar

På begäran av lillasyster så tar jag mig i kragen och uppdaterar bloggen lite ;)
Jag har fullt upp med skolan hela dagarna och träning på kvällarna så det finns inte så mycket bloggtid just nu men här kommer en liten uppdatering i alla fall!

Skolan går bra och det är jätteroligt och intressant! Snart har vi tenta och det är huuur mycket som helst vi ska kunna tills dess. Vi ska kunna hur hela kroppen är uppbyggd och hur allt fungerar (celler, organ, nervsystem, sinnesorgan mm, alltså rubbet!) Väldigt intensivt pluggande med andra ord. Men det är väldigt skönt att ha något att göra hela dagarna :)

Träningen går kanon! Har verkligen kommit igång på allvar igen och det känns jättebra! Den här veckan har det hittills blivit 2 spinningpass och 1 gympass. Två gympass till ska in den här veckan och eventuellt ett till spinningpass också. Får se hur tiden räcker till. Nu sitter jag med en kopp kaffe och tar det lugnt en stund innan det är dags att börja plugga.


Lillasyster och jag för länge sedan,
vi hade så himla kul den kvällen!

(Saknar tiden då vi alltid tränade tillsammans Lina! Det var så roligt!)


Inga kommentarer: