Sidor

måndag 29 augusti 2011

Första skoldagen

Idag var det första skoldagen! Kändes lite pirrigt med tanke på att det är 7 år sedan jag satt i skolbänken sist :) Men det gick bra och det var jätteroligt att "träffa" klasskompisarna som jag ska göra alla grupparbeten med. Det verkar vara jättesnälla och gulliga tjejer allihop! Nästa vecka ska vi träffas på riktigt då vi har första träffen inne i stan. Annars är ju utbildningen på distans.

Nu har jag nyss klivit upp ur sängen efter att ha vilat och läst en stund. Magen knorrar och jag håller på att hungra ihjäl så nu håller jag tummarna för att Tobbe kommer hem snart så vi kan äta. Lite senare ikväll blir det en sväng ner till gymmet. Känner att det ska bli skönt att röra på sig lite när man suttit still hela dagen. Sedan har jag ju mål att nå med 100-dagarsutmaningen!


2 kommentarer:

Frida sa...

Ska bli kul att höra mer om skolan! :)

Mamsen sa...

Hoppas tekniken fungerar bra! Låter jättespännande med utbildningen tycker jag :)