Sidor

lördag 27 augusti 2011

Lördag!

Så var det redan lördag! Förstår inte vart den här veckan har tagit vägen! Tiden går så himla fort...

Igår hade vi i alla fall fullt upp hela dagen eftersom vi renoverade sovrummet. Blev riktigt nöjd över resultatet :) I dag blir det en slö dag tror jag. Tobbe är och spelar på ett bröllop så han blir borta hela dagen. Själv har jag inga måsten idag och tänkte jag bara göra det jag har lust med. Synd att det är så supertrist väder ute annars hade det nog varit skönt att ta en promenad.

Är riktigt nöjd med veckan som varit, både mat- och träningsmässigt. 100-dagarsutmaningen går toppen!
Har även bestämt mig för att sluta med light läsk nu. Brukade dricka ett eller två glas på helgerna förut men ju längre jag är utan socker desto värre smakar läsken. Usch! Nej, från och med nu är det bara kranvatten som gäller! Sedan blev jag även sjukt illamående efter att ha läst
"Den hemlige kocken" (igen!) och ännu en gång blivit påmind om alla äckliga tillsatser dom smyger ner överallt. Vidrigt!


3 kommentarer:

Frida sa...

Sv: Bra förslag, en häst får det bli! :)
Ja nu är det verkligen på tiden. Hur har du det till veckan? Kan vi styra upp nånting då? Kram

Frida sa...

Sv: Kanon! Då hörs och ses vi i veckan! :D :D Klem

Pee sa...

Vad roligt det är att läsa din blogg. Skriv varje dag så jag vet hur det går för dej <3