Sidor

onsdag 10 augusti 2011

Kroppsmätning


Såg på gymmets hemsida att de börjat göra kroppsmätningar! 200 kronor kostar det och jag är faktiskt riktigt sugen att prova göra en sådan. Fast jag känner mig livrädd över att se resultatet! Samtidigt är det nog nyttigt att få svart på vitt hur kroppen mår. I såfall skulle jag vilja göra en till om ett halvår och se hur stor skillnad det hunnit bli efter att ha hållit en strikt kost och tränat regelbundet.

Detta är vad man får veta:

* VIKT
* KROPPSFETT
* MUSKELMASSA
* VILOMETABOLISM
* BMI
* FETTPROCENT

* VISCERALT FETT (fettet närmast organen)


Är det någon som har provat göra en kroppsmätning som denna någon gång?


1 kommentar:

julia sa...

jag har faktiskt gjort något liknande! det är roligt ändå att få veta så jag tycker absoulut du ska pröva :D