Sidor

söndag 21 augusti 2011

Kostöversikt v.33

Måndag:
Mål 1: Pannkakor gjorda på mandelmjöl, lite vispad grädde och en sked varma hallon.
Mål 2: Lövbiff med vitlökssmör, bearnaisesås, pepparsås, lite isbergssallad och någon gurkbit.

Tisdag:
Mål 1: Currykorvgryta med några klickar smör i.
Mål 2: Lövbiff med vitlökssmör, bearnaisesås och pepparsås.

Onsdag:
Mål 1: Currykorvgryta med några smörklickar i.
Mål 2: Tacopaj (alá lchf såklart) med några gurkskivor till.

Torsdag:
Mål 1: Tacopaj med några gurkskivor till.
Mål 2: Currykorvgryta med några smörklickar i.
Mål 3: 1/2 lchf fralla med smör, philadelphia och ost.

Fredag:
Mål 1: 1 stekt ägg med bearnaisesås. 1/2 lchf fralla med smör, philadelphia, ost och salami.
Mål 2: Kycklingfilé i ädelostsås och några skivor gurka till.
Mål 3: Ca. 5 st Groks som kvälls snacks.

Lördag:
Mål 1: 1 lchf fralla med smör, philadelphia, ost och salami.
Mål 2: Färsfylld paprika (tacofyllning).
Mål 3: Ca. 5 st Groks på kvällen.

Söndag:
Mål 1: Pannkakor gjorda på mandelmjöl, lite vispad grädde och en sked varma hallon.
Mål 2: Färsfylld paprika (tacofyllning).

Övrigt:
Det slinker nog ner 5-6 koppar kaffe om dagen, ibland med en sked kokosfett i.


Nästa vecka jag ska försöka dra ner lite mer på kolhydraterna, blev en hel del även denna vecka. Som tur är (?) så äter jag väldigt små portioner så jag får nog inte i mig så farligt mycket kolisar trots allt. Så länge vågen och måttbandet visar minus är jag nöjd :)


Inga kommentarer: